TOTUL-DESPRE-REMARKETING

TOTUL DESPRE REMARKETING

Sa incepem prin a intelege ce este REMARKETINGUL si cum ne ajuta el sa ne crestem vanzarile. Remarketingul este o actiune de publicitate specifica care te ajuta sa ajungi din nou in atentia celor care ti-au parasit site-ul fara sa intreprinda nici o actiune: nu au cumparat, nu au completat formulare de inscriere pentru baza ta de date si asa mai departe.

In fapt, conform statisticilor nu este ceva neobisnuit ca circa 96% dintre vizitatorii tai sa iti paraseasca site-ul fara sa intreprinda o actiune sau ca 70% dintre cumparatori sa puna produse in cos dupa care sa se razgandeasca si sa isi abandoneze cosul de cumparaturi fara sa cumpere nimic de la tine.

Dar, cum ar fi daca ai putea sa ajungi la acesti vizitatori, sa ii determini sa se reintoarca la tine pe site si sa cumpere ? Ei bine, am vesti bune ! Se poate !

In aceasta consta actiunea de remarketing, cunoscuta si ca retargeting sau remessaging. Cum functioneaza deci remarketingul ?

Actiunea de remarketing publicitar in reteaua de Display este tot o forma de Pay-per Click prin care ai posibilitatea sa reafisezi bannerul publicitar acelor persoane care ti-au vizitat deja siteul, in timp ce ei isi continua navigarea pe Google:

  • Prima data, un potential client  intra pe site-ul sau pe magazinul tau online
  • Un cod de urmarire este retinut in browser
  • Potentialul client paraseste site-ul fara a intreprinde in mod specific vreo actiune si isi continua navigarea pe Google
  • Bannerul cu acele produse de pe siteul tau pe care el le-a accesat ii sunt reafisate prin Remarketing. I se poate chiar propune un discount, i se poate oferi un cod promotional sau o livrare gratuita, totul urmat de ceea ce in marketing se numeste call to action ( chemarea la actiune ).

As dori sa subliniez cateva aspecte importante pentru Remarketing, si anume:

  • Numarul de reafisari tu il stabilesti, fiind totusi indicat ar fi sa existe o limita de urmarire
  • Poti face remarketing selectand daca doresti numai acei vizitatori care au pus produse in cos apoi au abandonat actiunea de cumparare
  • Sau te poti adresa prin Remarketing in mod particular celor care au vizitat anumite produse sau pagini din siteul tau, pe care tu doresti sa le promovezi
  • Poti exclude cumparatorii sau persoanele care au intreprins actiuni pe site sau dimpotriva, poti crea campanii promotionale adresate numai cumparatorilor tai fideli.

Testeaza, analizeaza si fiindca achizitie la prima vedere nu exista decat in cel mult 2 % din cazuri ( chiar daca a descoperit produsul ideal, cumparatorul tot va dori sa mai verifice si pe alte siteuri ) OPTIMIZEAZA !

Remarketingul inseamna deci mai multe vanzari, un ROI crescut si mai multe cautari ale brandului. In final, mai multi bani pentru tine !

administrator
Write a Comment